Kwaliteit


Kwaliteit

 

Puro foodsupplements erkent haar verantwoordelijkheid als merk en aanbieder van kwaliteitsproducten zonder vulmiddelen en onnatuurlijke stofjes. Daarom heeft Puro haar kwaliteit management systeem ontwikkeld en vastgelegd in een handboek HACCP en volgt de productie volgens ISO en GMP. Dit kwaliteit management systeem garandeert dat de noodzakelijke kwaliteitscontroles zijn geïmplementeerd.

De kwaliteit s-kernwaarden: Puur, kwalitatief, innovatief, medisch onderzocht en betrokken.

 

 

Productontwikkeling

 

Omdat trends in onze markt elkaar snel opvolgen, is Puro in staat om daarop adequaat in te spelen. We bezitten knowhow en ervaring om ideeën te vertalen naar concrete commerciële producten die zich onderscheiden in de markt. Alle formuleringen van nieuwe producten zijn gebaseerd op wetenschappelijke onderzoeken en documentatie met de focus op ‘Unique Selling Points’ (USP).

Onze filosofie is om nauw samen te werken met de klant om succesvolle producten te ontwikkelen. Wij zijn experts in het “vertalen” van bestaande producten naar EU richtlijnen of wij kunnen de klanten helpen om nieuwe producten te ontwikkelen voor een specifieke markt/ klant/ doelgroep. Wij denken mee als eigen merk  als het gaat om productontwikkeling voor de speciaalzaken om zodoende de consument / klant optimaal te kunnen helpen en bijstaan.

Puro houdt zich voortdurend op de hoogte van veranderingen op het gebied van wet en regelgeving. Met die knowhow kunnen we producten ontwikkelen die voldoen aan de strenge Waren wettelijke eisen die de overheid stelt. Ons team “Research & Development” onder leiding van een apotheker, bestaat uit ervaren specialisten.

 

Wetenschappelijk onderzoek

 

Na diverse studies, o.a. biologische geneeskunde en samenwerkingen met internationale laboratoria heeft Puro haar assortiment hierop gebaseerd.

Vrijwel wekelijks verschijnen nieuwe onderzoeksresultaten op internet en in de literatuur binnen ons vakgebied. De apothekers van Puro volgen vanzelfsprekend de nieuwste ontwikkelingen.

Wij verzamelen recente en relevante onderzoeken en toetsen deze. In overleg met onze relaties worden deze onderzoeken gebruikt voor de productontwikkeling.